3 september 2009

Celebert besök

Häromdagen mötte jag upp en bokbloggare på genomresa; Dieva befann sig i Luleå några timmar och vi åt lunch, promenerade runt lite på stan och pratade böcker och film. Mycket trevligt, och kul att träffa nån som man annars bara "pratat" med framför en skärm. =)

Om det är nån annan av er bokbloggare där ute som tar en sväng förbi Luleå nån gång så får ni gärna höra av er så kan vi ta en fika! Vi har rentav en bäddsoffa tillgänglig om det skulle uppstå akutbehov av boende vid eventuell genomresa.

6 kommentarer:

Fia sa...

Jag kanske tar upp på det erbjudandet någon gång.. ;)

Martina sa...

Fast när det gäller dig så kanske "akutboende vid genomresa" inte riktigt stämmer...

Martina sa...

Du är förstås välkommen ändå, men det kanske jag inte behöver skriva. =)

Dieva sa...

Jag var offline i nästan en hel vecka efter besöket - lite scary - nnars hade jag kommenterat tidigare.

Det var himla kul att träffas! Hittade du ett nytt tangentbord?

Dieva sa...

... lägg in ett a på lämplig plats i kommentaren ovan.

Martina sa...

Ja, jag köpte ett billigt på Clas Ohlson. =) Tyvärr är det inte lika skönt att skriva på som mitt gamla... men det är bra ändå.